►Farkımız Farklılığımız - Halsiz Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i A/T [Test]

Aşağa gitmek

Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i A/T [Test] Empty Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i A/T [Test]

Mesaj tarafından m3rT C.tesi Ekim 16, 2010 3:11 am

Toyota, otomatik şanzımanda yenilikçi olduğu kadar gelenekçi teknolojilerden de vazgeçmiyor. Eleştirilere maruz kalan otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (M/M) haricinde 4 kademeli geleneksel otomatik şanzıman artık Corolla’da yerini alıyor.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Motor kaputu altındaki 124 HP'lik benzinli ünite, 4 kademeli otomatik şanzıman ile M/M şanzımana göre daha uyumlu çalışıyor. Anahtarsız giriş ve start/stop düğmesi Elegant donanım seviyesinde standart.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Muhafazakar tasarımı ile bir üst sınıftaki otomobilleri hatırlatan Corolla, hiç olmadığı kadar uzun bir karosere sahip. Bagaj hacmi 450 litre. Kapağın dışında tutamak var ama içinde yok.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

İç mekanda kullanılan sert plastik malzeme, Alman rakiplerine göre sıradan hissettiriyor. Ancak Toyota işçiliğine güvenmek gerek! İki farklı torpido gözünü bu sınıfta sadece Corolla sunuyor. Ön ve arka koltuklarda oturanlar için yeterli diz ve baş mesafesi sorunu yaşanmıyor.

Artılar ve eksiler

Artılar: Konfor, motor, direksiyon tepkileri, iç mekan hacmi.

Eksiler: Ergonomi, görüş açıları, iç mekanda sert plastik malzeme.

Teşekkürler

By Kanunsuz
m3rT
m3rT
Kurucu
Kurucu

Erkek

3882

Hesabı
Kredi: Forum Bankası

http://www.mertkahveci.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz