Toyota Yaris 1.33 Sport [Test]
1 sayfadaki 1 sayfası
Toyota Yaris 1.33 Sport [Test]
Test: Toyota Yaris 1.33 Sport
Günümüzde otomobillere uygulanan makyaj operasyonları genellikle kozmetik bir-iki küçük detayı düzelterek geçiştiriliyor. İlk bakışta Toyota Yaris’e de aynı yaklaşım gösterildiğini düşünenler yeni teknolojileri öğrendiğiklerinde şaşırabilirler.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
101 HP güç üreten 1.33 lt'lik benzinli motor 87 HP'lik 1.3 lt'nin yerini aldı. Start-stop sadece bu yeni motorda sunuluyor. 6 ileri manuel şanzıman belirgin vites yollarına sahip. ECO Off tuşuna basınca Start-top sistemi devre dışı kalıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Geniş camlar sayesinde Yaris'te görüş problemi yaşamak söz konusu değil. 228 litrelik bagaj hacmi sınıfındaki rakiplere göre zayıf gözüküyor. Ama arka koltuklar ileri alındığında bu hacim 363 litreye çıkıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Makyaj öncesiyle büyük benzerlik gösteren kullanışlı iç mekanda sert plastik kullanımı devam ediyor. Klima kontrolleri iyileştirilmiş. Direksiyon üzerindeki tuşlarla cep telefonu eşleşmesi yapılabiliyor. Kokpitin her iki köşesinde açılabilir bir bardaklık bulunuyor. Ön koltukların yan destekleri yeterli. Ferah bir alana sahip kızaklı arka koltukların sırtlık eğimi ayarlanabiliyor. Ulaşması güç olan yol bilgisayar tuşu, konsolun ortasındaki gösterge grubu içine gizlenmiş. Analog göstergeler Sport donanımına özel. Yaris'in camları Şişecam tarafından üretilmiş. İki farklı torpido gözünün
kapakları sert plastik malzeme sebebiyle ses yapabiliyorlar.
Artılar ve eksiler
Artılar: Fonksiyonel iç mekan, dengeli sürüş, motor-şanzıman uyumu.
Eksiler: Makyaj öncesiyle aynı tasarım, sert plastikten dolayı iç mekanda tıkırtılar.
Teşekkürler
By Kanunsuz
Günümüzde otomobillere uygulanan makyaj operasyonları genellikle kozmetik bir-iki küçük detayı düzelterek geçiştiriliyor. İlk bakışta Toyota Yaris’e de aynı yaklaşım gösterildiğini düşünenler yeni teknolojileri öğrendiğiklerinde şaşırabilirler.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
101 HP güç üreten 1.33 lt'lik benzinli motor 87 HP'lik 1.3 lt'nin yerini aldı. Start-stop sadece bu yeni motorda sunuluyor. 6 ileri manuel şanzıman belirgin vites yollarına sahip. ECO Off tuşuna basınca Start-top sistemi devre dışı kalıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Geniş camlar sayesinde Yaris'te görüş problemi yaşamak söz konusu değil. 228 litrelik bagaj hacmi sınıfındaki rakiplere göre zayıf gözüküyor. Ama arka koltuklar ileri alındığında bu hacim 363 litreye çıkıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Makyaj öncesiyle büyük benzerlik gösteren kullanışlı iç mekanda sert plastik kullanımı devam ediyor. Klima kontrolleri iyileştirilmiş. Direksiyon üzerindeki tuşlarla cep telefonu eşleşmesi yapılabiliyor. Kokpitin her iki köşesinde açılabilir bir bardaklık bulunuyor. Ön koltukların yan destekleri yeterli. Ferah bir alana sahip kızaklı arka koltukların sırtlık eğimi ayarlanabiliyor. Ulaşması güç olan yol bilgisayar tuşu, konsolun ortasındaki gösterge grubu içine gizlenmiş. Analog göstergeler Sport donanımına özel. Yaris'in camları Şişecam tarafından üretilmiş. İki farklı torpido gözünün
kapakları sert plastik malzeme sebebiyle ses yapabiliyorlar.
Artılar ve eksiler
Artılar: Fonksiyonel iç mekan, dengeli sürüş, motor-şanzıman uyumu.
Eksiler: Makyaj öncesiyle aynı tasarım, sert plastikten dolayı iç mekanda tıkırtılar.
Teşekkürler
By Kanunsuz
Similar topics
» Toyota Verso 1.6 Valvematic [Test]
» Toyota Auris 1.6 Valvematic [Test]
» Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i A/T [Test]
» Range Rover Sport [Tuning]
» Porshce Cayman PDK [Test]
» Toyota Auris 1.6 Valvematic [Test]
» Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i A/T [Test]
» Range Rover Sport [Tuning]
» Porshce Cayman PDK [Test]
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz