Chery Kimo
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Chery Kimo
Türkiye’ye gelen ilk Çinli marka olan Chery’nin Kimo modeli 17.590 TL’den başlayan fiyatlarla bayilerdeki yerini aldı. Uygun fiyatla tüketicileri kendisine çekmek isteyen Çinli üreticinin aşması gereken en büyük engel güvenilirlik problemi.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
1.3 lt'lik benzinli motor 83 HP güç üretiyor. Üst devirlerde kabin içerisine yansıyan gürültü, artan tüketimin habercisi. 5 ileri manuel şanzımanın vites geçişleri çok kemikli. Oldukça rahat olan ön ve arka koltuklarda sunulan baş mesafesi uzun boyluları bile rahat ettiriyor. Diz mesafesiyse sınıfının standartlarında.
Aracın dinamizmden çok uzak olan sürüş karakteri şehir içinde kısa mesafeli sürüşlerde sıkıntı yaratmıyor. Alçak tasarlanan bagaj kapağı, sivri köşeleriyle can sıkabilir. Arka koltuklar yatırıldığında bagaj hacmi 845 litreye genişliyor. 190 litrelik bagaj hacmi oldukça küçük. Bagaj kapağında açma tuşu olmaması ve sadece içeriden açılması kullanımı kısıtlıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İç mekandaki işçilik sorunları keyif kaçırabiliyor. Göstergeler rahat okunmuyor. Gösterge grubundaki dijital araç bilgi ekranı kullanışsız. Ön konsola gizlenen bardaklık pratik ancak elde kalacakmış gibi duruyor. Standart Radyo-CD-MP3 çaların USB girişi de bulunuyor. Göbeği sürücüye yakın tasarlanan karakteristik direksiyon simidinin etrafında metal bir çıta var. Ön ve arka sis farlarının kumandası alışılmadık. Kapı içlerindeki çıtalarla uyumlu olan kapı açma kolu akıllıca tasarlanmış. Ön konsolun tepesinde kapaklı bir eşya gözü bulunuyor.
Artılar ve eksiler
Artılar: Fiyat, zengin donanım, geniş iç mekan, modern tasarım.
Eksiler: Malzeme ve işçilik kalitesi, yol tutuş, yakıt tüketimi, fren, sesli ikazlar yok.
Teşekkürler
By Kanunsuz
Aracın dinamizmden çok uzak olan sürüş karakteri şehir içinde kısa mesafeli sürüşlerde sıkıntı yaratmıyor. Alçak tasarlanan bagaj kapağı, sivri köşeleriyle can sıkabilir. Arka koltuklar yatırıldığında bagaj hacmi 845 litreye genişliyor. 190 litrelik bagaj hacmi oldukça küçük. Bagaj kapağında açma tuşu olmaması ve sadece içeriden açılması kullanımı kısıtlıyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İç mekandaki işçilik sorunları keyif kaçırabiliyor. Göstergeler rahat okunmuyor. Gösterge grubundaki dijital araç bilgi ekranı kullanışsız. Ön konsola gizlenen bardaklık pratik ancak elde kalacakmış gibi duruyor. Standart Radyo-CD-MP3 çaların USB girişi de bulunuyor. Göbeği sürücüye yakın tasarlanan karakteristik direksiyon simidinin etrafında metal bir çıta var. Ön ve arka sis farlarının kumandası alışılmadık. Kapı içlerindeki çıtalarla uyumlu olan kapı açma kolu akıllıca tasarlanmış. Ön konsolun tepesinde kapaklı bir eşya gözü bulunuyor.
Artılar ve eksiler
Artılar: Fiyat, zengin donanım, geniş iç mekan, modern tasarım.
Eksiler: Malzeme ve işçilik kalitesi, yol tutuş, yakıt tüketimi, fren, sesli ikazlar yok.
Teşekkürler
By Kanunsuz
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz